در انتقام لذتی هست که در عفو نیست

نمی‌دانم من بد شنیدم یا واقعا مزدک میرزایی بعد از گل چهارم ایران به بحرین ـ که آندو زد ـ به جای سوپرگل گفت «یه سوپرمن!» به ثمر می‌رسونه. از این گذشته، برد دلچسبی بود. انتقامی‌بود که باید گرفته می‌شد. لعنتی‌ها. یادتان نرفته که چه‌طوری با کثافت‌کاری از جام جهانی محروم‌مان کردند. بله. به قول کنفوسیوس: دنیا خیلی کوچیکه!

7 thoughts on “در انتقام لذتی هست که در عفو نیست

  1. سلام
    جدای همه نقصها و عیبهایی که گزارشهای خیابانی داره همیشه دوست داشتم بازیهایی که ایران اینطوری مشتی می بره رو اون گزارش کنه.یه جورایی حماسی.حرفهایی میزنه که شاید چند دقیقه بعد بهش بخندم اما همون لحظه مو به تنم سیخ میشه.
    منم به نوبه خودم این برد رو تبریک میگم.

  2. ببخشید اما از این بحرین باید چند بار انتقام بگیریم؟ بعد از اون باخت یکبار سه-هیچ(فکر کنم با شاهرخی) دو بار با برانکو با نتایج یک-صفر و چهار-دو، یک‌بار هم با قطبی با نتیجه‌ سه-صفر بحرین رو بردیم. تو تمام این بازی‌ها هم بحرین از دقیقه‌ی یک تا نود یازده نفره بود. نه مثل این بازی که ثانیه‌ی ۳۵ ده نفره شد و گل ششم ایران هم وقتی دفاع بحرین روی زمین افتاده بود به ثمر رسید.
    فکر می‌کنم دلیل اینکه این برد بیشتر عوام رو سر ذوق اورده اینه که ما بحرین رو دقیقا بحرینی به معنای ناجوانمردانه بردیم.
    ————-
    پاسخ: نه اونا انتقام محسوب نمی‌شدن. استقلالی‌های عزیز می‌دونن سوزش شش تایی شدن چه جوریه. ازشون بپرسید لطفا. 🙂

  3. در نا امیدی لذتی هست که در انتقام نیست

    دکتر جان تخم مرغ شونه ای ۹ هزارتومن شد شما فکر حرف مزدکی
    ————
    پاسخ: بله. باید در فرصتی مبسوط به موضوع مهم تخم‌مرغ بپردازیم. آب که از سر گذشت چه یک وجب… ما که زیر خط فقریم یه وجب زیرش یا یه متر فرقی نداره. 🙂

  4. رضا، هیچ وقت اون خاطره تلخو فراموش نمی کنم.من بچه تر از حالا بودم اون موقع اما وقتی پرچم عربستان را گرفتند و دور افتخار زدند، روی مبل به پشت خوابیدم و زار زدم.
    ————
    پاسخ: ایمان جان چه بلایی سر ای‌میلت اومده؟ مدتیه واسه من و یه گروه از دوستان، اسپم می‌فرسته و لینک‌های مشکوک و احتمالا آلوده به ویروس و تروجان. پسوردت رو عوض کن لااقل.

  5. کم کینه توزی داریم تو جامعه…حالا شما هم تو این دام افتادی؟!
    ———
    پاسخ: آره والا. بدجور به دام افتادم. اصلا خوندی پستو برادر؟ اصلا به لحنش توجه داشتی؟ وااااااااااااااای از دست شما.

  6. عمورضا سلام
    گل آخر ایران بدجوری چسبید،همه میخاستیم بچه ها توپ رو نزنن بیرون انگار همه بازیکن ها هم همدل بودن توپو نزنن بیرون دمشون گرم
    ————
    پاسخ:سلام. دم شما هم گرم

Comments are closed.