ایو مونتان + کاترین دوونو = ؟

بعضی از شمایل‌های سینمایی چنان برایم جذاب‌اند که حظ دیدارشان فراتر از خود فیلم قرار می‌گیرد. این جور وقت‌ها فیلم اگر معمولی و حتی ضعیف هم باشد اهمیتی ندارد… و فکرش را بکنید وقتی دو شمایل دل‌پذیر در یک فیلم کنار هم باشند چه ضیافتی خواهد بود.  ایو مونتان و کاترین دونوو در وحشی (ژان‌پل راپنو ـ ۱۹۷۵) که از قضا فیلم دلنشینی هم هست، برای من چنین جلوه‌ای دارند. حظ وافر است…

یقین دارم که سینما هرگز بدیل دست‌چندم ایو مونتان و کاترین دونوو را هم به خود نخواهد دید. پس زنده باد خاطره‌های رفته بر باد و مانده در یاد. 

 

بازیگر افسونگر شما کیست؟ لطفا فقط یک مرد، یک زن.

20 thoughts on “ایو مونتان + کاترین دوونو = ؟

  1. من ۲بار کامنت دادم ولی ثبت نشد. چرا؟
    کمی طولانی بود (۵،۶ خط)
    ————-
    پاسخ: از طریق بخش تماس برام بفرست تا خودم بذارمش این جا.

  2. سلام. این از آن سوالهایی است که دوست ندارم، پاسخ بدم چون به علایق اینچنینی‌ام خیلی حساسم، ولی وقتی شما علایق شخصی‌تان را با ما درمیان میگذارید، چرا ما اینکار را نکنیم؟ اینجا، مکان خوبیست برای به اشتراک گذاشتن علایق.
    دنیل دی لوییس، کاترین دونوو.
    دونوو جوان واقعا زیبا و دلنشین است؛ تماشای او در دو فیلم بی‌همتای بونوئل، لذتی بسیار است. چهره‌ی کنونی و کلا میانسالی دونوو با جوانی‌اش تفاوت زیادی دارد. علت خاصی (حادثه‌ای یا عمل جراحی‌ای یا…) دارد؟؟؟
    انتخاب تنها یک نفر از بین این همه ادم جذاب، کار سختی‌ست؛ پس جسارتا اینهارا هم اضافه میکنم: جک نیکلسون، کریستن بل و گریس کلی، کایرا نایتلی، ناتالی پورتمن، بلانشت، کوتیار، لیلا حاتمی و البته؛ نگار جواهریان.

  3. جدیدن خیلی نامرد شدیا! 🙂 خو خیلی سخته بین اینهمه بازیگری که عاشقشونیم و واقعن جادومون میکنن…!:)
    ترانه علیدوستی (با تک تک کارهاش مخصوصن شهرزیبا) (در کنار توتو، استریپ، جواهریان)
    آل پاچینو (در کنار فریمن، کازال، دنیرو، دی لوئیس، باردم، دپ، نورتون، شکیبایی)

  4. افسونگر نباید نزدیک باشه، باید دور و دریغ‌انگیز باشه فکر کنم. پس با اجازه دو تا خانم: گریس کلی و مریلین مونرو

Comments are closed.