سایت‌های شکم‌چرانی


این بار اجازه بدهید در وبگردی به مناسبت روزهای عید و تعطیلات اول سال، سراغ تنها سرگرمی‌واقعی موجود دوروبرمان یعنی مقوله‌ی اساسی و مهم شکم برویم. این دو وب‌سایت پاسخ‌گوی خیلی خوبی به کنجکاوی من و شما درباره‌ی رستوران‌های خوب تهران هستند.

شاید بد نباشد ما هم گاهی به بهانه‌ی صرف غذا دور هم جمع شویم و آشنایی مجازی‌مان را رنگ‌وبویی از حضور و واقعیت ببخشیم.

فیدیلیو

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های درست‌وحسابی را با آدرس دقیق و منو معرفی می‌کند و بر اساس گزینه‌های ستون راستش می‌توانید انتخاب‌های‌تان را بر اساس سبک و نوع غذا و رستوران و لوکیشن و البته قیمت، هدفمند و محدود کنید. هم‌چنین می‌توانید با نظر دیگران درباره‌ی غذای این رستوران‌ها آشنا شوید تا بهتر تصمیم بگیرید.

از غذای ایتالیایی و فرانسوی و سوشی بگیر تا غذای گیلانی و دیزی و کله پاچه و ساندویچ کثیف!

سایت بسیار شکیل و آبرومندی است و اهالی شکم با یک بار دیدن عاشق و معتادش می‌شوند.

۱۱۸ شکم

مرکز اطلاع‌رسانی ۱۱۸ شکم! بله این هم یک جورش است. خیلی راحت بر اساس نقشه‌ی تهران و مناطق چندگانه‌اش رستوران‌های مورد نظرتان را پیدا می‌کنید. یک مقدار ساده‌تر و خودمانی‌تر از سایت شیک و پرزرق‌و برق قبلی است و مطالب آموزشی و خواندنی هم در باب شکم و غذا کم ندارد.

در کل این دو سایت بخش مهمی‌از نیازهای اطلاع‌رسانی غذادوستان را برطرف خواهد کرد.

خلاصه این‌که شکم‌بازان جهان به پا خیزید که بهانه‌ی خوبی برای دورهم بودن و آشنایی‌هاست.

2 thoughts on “سایت‌های شکم‌چرانی

  1. سلام.پیشنهاد بسیار عالی و خیلی به جایی بود.لذت بردم.همیشه از نظراتت راجع ب مقوله شکم استقبال کردم و کاملن موافق بوده ام و هستم.واقعن مگه چقد تفریح درس و درمون داریم؟!دیدار و آشنایی های نزدیک و رخ در رخ هم ک فوق العادس…

Comments are closed.