پناه دل‌خوشی…

و مناسبت دیروز:

از خاطرات خوب زمان دانشجویی‌ام در مشهد حضور در صحن حرم بود. رمز و رازش را نمی‌دانم؛ در پس پیرایه‌های پرزرق‌برق تملق و نگاه خشمگین و عبوس ناظر بر آن فضا، که دست‌کار ما انسان‌هاست، حسی از رهایی و سرمستی در هوای آن‌جا جاری است…

هرگز آن لحظه‌های خوش را، با آن همه دلتنگی پاک و معصومانه‌ی سرجوانی، با رنگ زیبای عشق و نیاز، از یاد نخواهم برد. به سال قمری، در چنین روزی به دنیا آمده‌ام.

این ترانه‌ی دل‌انگیز (با اجرای درخشان و فوق‌العاده تکنیکی رضا صنعتگر) را تقدیم می‌کنم به آن‌ها که قدر جا و پناه دل‌خوشی را در زندگی‌ می‌دانند؛ از هر مرام و مسلکی که باشند.

دانلود

7 thoughts on “پناه دل‌خوشی…

  1. سلام آقای کاظمی!
    چه‌ روز زیبایی! تبریک مجدد.
    کادوی دلنشینی‌ست از جانب شما برای من.
    همیشه این اجرای صنعت‌گر را ستوده‌ام. عمیقاً از صمیم قلب.
    هربار به دقیقه‌ی ۰۳:۲۸ که می‌رسد٬ یک‌حالی می‌شوم.
    یک‌جور حس دل‌تنگی. یک‌جور حس بغضی از سر دوست‌داشتن.
    انگار تا این‌جاش داشته آماده می‌شده که میدان بدهد به این لحظه‌اش.
    بارها این قسمت آهنگ را تکرار می‌کنم و گوش می‌کنم.
    زنده باشید و برقرار آقای کاظمی.
    کادوی زیبایی بود.
    برای یک‌روز شارژ شدم.
    ممنون آقای کاظمی! ممنون.
    ممنونم.
    ————-
    پاسخ:سلام. خیلی زیباست محمد جان. خیلی. سوز و شور عجیبی دارد این صدا. و موسیقی حساب‌شده در سه ریتم متفاوت که هیچ‌کدام‌شان سیرابت نمی‌کنند، فقط کرشمه‌ای نشان می‌دهند و مشتاق‌ترت می‌کنند و می‌روند. چه زیر و بالایی دارد این صدا.

  2. آقای کاظمی میشه یه قسمتی رو تو سایت قرار بدید(مثلا قسمتی به نام “منو پیشنهادی شما”) که ما هم بتونیم هر چیزی که ازش لذت می بریم(البته به جز کتاب و فیلم) رو اولا با شما و سپس با دیگر دوستان به اشتراک بذاریم.
    چون الان فقط در حد مصرف کننده هستیم(حداقل خودم)و شاید خیلی خوشایند و درست نباشه که با یه جمله تشکرآمیز جواب زحمت های شما رو بدیم.
    البته اینجا خونه خودتون‌ِ و تصمیم هم تصمیم شماست…
    ———–
    پاسخ: منطورتون موسیقیه فقط یا چیز دیگه‌ای هم هست؟

  3. هر چیزی… موسیقی،عکس،ویدئو کوتاه(نه کلیپ موبایل)،یه نوشته کوتاه و…
    ———
    پاسخ: ایده‌ بسیار خوبیه اما از نظر فنی فعلا امکانش در این سایت نیست ولی خدا را چه دیدی. شاید یک روز این هم بشود. تا آن روز می‌شود لینک‌های هنری و فرهنگی مورد علاقه‌تان را در کامنت‌ها بگذارید. ممنون.

Comments are closed.