نوروز ۱۳۹۱ با مجله فیلم

 

شماره نوروزی مجله فیلم این بار هم پربار مثل همیشه. همراه خوب روزهای آرام تعطیلات و حال خوش آغاز بهار. این بار هم با بهاریه‌هایی خواندنی و دل‌انگیز، مروری بر چهره‌های مهم سینمای ایران و فیلم‌های خارجی مهم در سالی که گذشت، و بررسی فیلم‌های مهمی‌چون کشتار (رومن پولانسکی) و النا (آندری زویاگینتسف) و…

سورپرایز بزرگ این شماره بی‌تردید نقد بابک احمدی بر فیلم فردین صاحب‌زمانی است: چیزهایی هست که نمی‌دانی. احمد طالبی‌نژاد هم از خر شیطان پیاده شده و مطلبی گرم و خواندنی برای این شماره نوشته است.

و اما این‌جانب: نقدی بر چیزهایی هست که نمی‌دانی نوشته‌ام و گفت‌وگویی مفصل و بسیار خواندنی با فرزاد موتمن دارم که به مناسبت پخش فیلم ارزشمند هفت پرده در شبکه‌ی نمایش خانگی انجام شده و پر از نکته‌های خواندنی و آموزنده است. از فیلم‌بازها دعوت می‌کنم که فیلم را اگر ندیده‌اند تهیه کنند و این گفت‌وگو را هم بخوانند. خود موتمن هم پیش از فیلم‌ساز بودن فیلم‌باز قهاری است.

نوروزتان با مجله‌ی فیلم گرم‌تر و به‌یادماندنی‌تر خواهد بود.

4 thoughts on “نوروز ۱۳۹۱ با مجله فیلم

  1. نقد فیلم خارجی ننوشتید؟النا رو گویا دوست داشتید.
    —————
    پاسخ: بله دو سه تا فیلم خارجی بود که دوست داشتم نقدشان را بنویسم اما نشد. نشد یعنی واقعا دل و دماغی نیست. به چه شوقی باید نوشت؟ نقد ایرانی را هم چون از قبل قول داده بودم باید می‌نوشتم وگرنه برای همان هم انگیزه‌ای نبود.

  2. بعداز شماره ای که به سیامک انصاری اختصاص داد دیگه فیلم نمیگیرم.حتی اگه امثال مجید اسلامی هم برگردند.

  3. طرح جلدش همونه که توی سینمای ما اومده بود؟
    اگه اون باشه که خیلی ضعیفه. آخه چرا روی جلد مجله فیلم انقدر بده؟ هفت هشت شماره بود خیلی خوب شده بود.

Comments are closed.