آدم‌برفی‌ها در شکل و شمایلی تازه

سایت ارزشمند و فاخر آدم‌برفی‌ها در این زمستان آلوده پوست‌اندازی کرده و شکل و شمایلی تازه به خود گرفته. کاش دوستان آدم‌برفی‌ها بیش‌تر دل بدهند و بنویسند تا این سایت را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم. پول نداریم بخدا رفقای پولکی! ولی پول همه چیز این دنیا نیست بامعرفت‌ها!

6 thoughts on “آدم‌برفی‌ها در شکل و شمایلی تازه

  1. ایول. خیلی شیک و قشنگ شده. از همه کسانیکه برای این تغییر زحمت کشیدند ممنونم. مبارکه…

  2. مبارک باشد.
    بحثِ پول را با ما نکنید برادر. مُشکل ما، وقتِ که نه، مشغله‌یِ بی‌اَمانِ درسی‌ست. دارد تمام می‌شود ترمِ جاری. باهاتان خواهیم بود، به‌زودی. قول. قولِ مردانه.

  3. خیلی حرفه ای تر از قبل شده. دستت درد نکنه داداش
    ————-
    پاسخ: قربونت. ولی ظاهر سایت اهمیتی نداره. مهم مطلبه که باید نوشته بشه. (که نمیشه!)

  4. می شه. مطمئنم می شه. به سهم خودم سعی می کنم که بشه. یعنی می دونم می شه که بشه!

  5. اگر در مقاطع دیگه می‌گفتم که نیمی از این کم‌کاری به‌خاطر تنگی وقت و نیم دیگه‌ش به‌خاطر تبلی خودمه، در این مقطع کنونی می‌گم که واقعاً نود درصدش به‌خاطر «وظایف» دیگه‌ی زندگیه که امانم رو بریده. همیشه بزرگ‌ترین چالش زندگی‌م برقرای تعادل بین دو وجه کاملاً متناقض بوده؛ کارهایی که عاشق‌شونم و وظایفی که مجبورم انجام بدم. در حال حاضر شرایط طوریه که این معضل به یک مرحله‌ی جنون‌آمیز رسیده. دعا کن مشکلات زودتر حل بشه رضا جان وگرنه بحث از پول کردن که شخصاً یک شوخی برای من به حساب می‌آد.

    این ظاهر فاخر سایت بدجوری آدم رو قلقلک می‌ده. صمیمانه از زحمت‌هات تشکر می‌کنم و همین‌جا قول می‌دم که در اسرع وقت درباره‌ی بتمن نولان بنویسم. هفته‌ی پیش دیدمش و بدجوری توی ذوقم زد.

Comments are closed.