اطلاعیه: افتتاح مطب

تا چند روز دیگر و پس از روزهای سوگواری ماه رمضان، کلینیک پوست، مو و زیبایی من افتتاح خواهد شد. این یک تصمیم خلق‌الساعه نبود و روندی طولانی برای رسیدن به آن طی شد. بالاخره زندگی امروز نیاز به درآمدی بالاتر از یک کارگر ساده دارد و باید برای دوام آوردن از همه‌ی دارایی‌ها سود جست. حیفم آمد به عنوان یک پزشک خودم را از این امکان محروم و با بسنده کردن به کار هنری، عمرم را تلف کنم. از سویی باید گرایشی را برمی‌گزیدم که با روحیه و خلقیاتم هم‌خوانی داشته باشد. به‌ اندازه‌ی کافی تجربه‌ی کار در شرایط سخت اورژانس و کلینیک‌های عمومی‌و… را داشتم و هیچ رقمه آن را مناسب خودم نمی‌دیدم. از سال گذشته مطالعه‌ی دامنه‌داری را در حوزه‌ی بیماری‌های پوست و مو و البته زیبایی آغاز کردم و دوره‌های مختلفی را هم با موفقیت گذراندم. 

معقول دیدم که در این مقطع زمانی، وبلاگ دیگری را در دامنه‌ی همین وب‌سایت راه‌ بیندازم به این آدرس: www.rezakazemi.com/skin

شما هم هرچه‌قدر چغر و بدبدن باشید بالاخره به پزشک و مشاوره نیاز پیدا خواهید کرد. پس می‌توانید روی بنده حساب کنید. نه‌فقط درباره‌ی بیماری‌های پوست و مو و مسائل زیبایی بلکه در زمینه‌ی بیماری‌های داخلی و مشکلات شایع و رایج پزشکی، پاسخ‌گوی شما خواهم بود. می‌دانم که وقتی آدم خوبی خواهم بود که خدماتم رایگان باشد و خوش‌بختم که اعلام کنم مشاوره و تجویز من برای شما رایگان خواهد بود. اما اگر یک آدم باصفایی پیدا شد و با تجویز بنده خیلی صفا کرد و خواست از طریق اینترنتی یا کارت به کارت حق‌الزحمه‌ای بپردازد به هیچ وجه مانعش نخواهم شد چون معتقدم قدر کار رایگان همواره ناچیز خواهد ماند و قدر زر زرگر شناسد! اما عجالتاً مشاوره‌ی بنده را تا ابدالدهر رایگان در نظر بگیرید و از محضر الکترونیکم نگرخید! 

پرسش‌های مرتبط با هر پست را می‌توانید همان زیر طرح کنید و پرسش‌های بی‌ربط را به این ای‌میل بفرستید و اگر دوست دارید می‌توانید موضوع برای پست‌های آینده پیشنهاد کنید: dr.rezakazemi@gmail.com

حداکثر در ۲۴ ساعت پاسخ‌تان را دریافت خواهید کرد مگر این‌که خودم زنده نباشم یا در بستر بیماری باشم! اگر یک ضایعه در پوست و مو دارید مدبرانه است که عکسی از همان ناحیه (و نه بیش‌تر) ضمیمه‌ی پرسش‌تان بفرمایید. 

فضای اینترنت اشباع از پرسش و پاسخ با پزشکان است و می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. اما اگر پاسخ انفرادی درباره‌ی یک موضوع خاص پزشکی می‌خواهید، این‌جا جای مناسبی است.

دو نکته‌ی ارتباطی

– درباره‌ی مراجعه حضوری هم فقط به همین بسنده می‌کنم که چون امکانش برای ۹۹ درصد شما فراهم نیست، در این باره پرسش نفرمایید. همین بس که مطبم در تهران نیست. 

– تنها راه ارتباطی همان ای‌میل است و ابزارهای ارتباطی دیگر، برای بنده محلی از اعراب ندارند.

14 thoughts on “اطلاعیه: افتتاح مطب

  1. بسیار بسیار تبریک می‌گم رضای عزیز. جسارتاً تصمیم بسیار درست و سنجیده‌ای گرفته‌ای. برای کار هنری/فرهنگی باید خیال آدم از پشتوانه‌ی اقتصادی‌ راحت باشه. من هم تصمیم گرفتم تا قبل از اپلای و اقامت موقت در کشور مقصد، کار فرهنگی رو on hold بگذارم.
    به هر حال صمیمانه برات آرزوی توفیق دارم. امیدوارم به اون چیزی که ته ذهن داری برسی

  2. به‌به؛ چه عالی. تبریک خیلی زیاد. بهترین تصمیم. ایشالا که خیر باشه و همراه با برکت و سلامتی. بهترین آرزوها…

  3. جناب آقای دکتر کاظمی عزیز
    سلام و عرض ادب
    بی‌نهایت از خواندن خبر افتتاح کلینیک پوست، مو و زیبایی‌تان شاد شدم
    طوری‌که انگار خودم مطب زده‌ام!
    تبریکات صمیمانه‌ی مرا بپذیرید
    امیدوارم در این راه هم موفق و سربلند باشید
    با احترام و دوستی بسیار
    پژمان الماسی‌نیا
    عصر ۱۴ تیر ۹۴

  4. به به……
    به سلامتی ایشالا…..خبر بسیار جالب ،وتصمیم خوبی بود رضا جان.
    امیدوارم که همیشه شاد،موفق و سربلند باشید، و دراین کار بهترین ها را برایت آرزو میکنم.

  5. از آن روز که به‌ام خبر دادی و گفتی، خیلی خیلی خوش‌حال‌ام… حیفِ تو بود که در شاخۀ تخصصیِ محبوب‌ات طبابت نکنی… برای‌ات به‌ترین‌ها را آرزو می‌کنم، رفیق…

  6. سلام و درود به رضای عزیز

    پزشک سزاوار تکریم و قدر است که بسی گرانقدر است….
    با افتخار ،ارزش علمی و انسانی اش را پاس می داریم….

    روز پزشک مبارک.

    همیشه شاد و سلامت و خندان باشی

Comments are closed.