آماده‌ی نمایش: اگر اصغر اسکار بگیرد

بالاخره فیلم کوتاه اگر اصغر اسکار بگیرد آماده‌ی نمایش شد. در پایان پست آخرین روز سال ۱۳۹۰  نوشتم که حالا فقط به تدوین فیلم فکر می‌کنم. اما نمی‌دانستم که پس از لطف دوستانی چون منصور حیدری و محسن جعفری راد، غافل‌گیری بزرگی در راه است. فردین صاحب‌الزمانی عزیز نازنین پس از اطلاع از ماجرای ساختن این فیلم با بزرگواری و محبتی که در این روزگار، توجیه‌ناپذیر و افسانه‌گون است پا پیش گذاشت و تدوین و صداگذاری فیلم را بر عهده گرفت. او ساعت‌های زیادی را پای این فیلم بی‌عاقبت و بی‌منفعت گذاشت و تا جایی که راه داشت، نابلدی‌های من را با تدوین هوشمندانه‌اش رفع و رجوع کرد. اتفاق خوب بعدی، ساخت موسیقی اریژینال بود. سال گذشته قرار بود با آیدین صلح‌جو پسر تهماسب صلح‌جو، منتقد باسابقه و نام‌دار سینما، ترانه‌ای کار کنیم؛ ترانه از من و آهنگ از او. اما آن کار به هر دلیلی میسر نشد و این بار او موسیقی فیلم کوتاهم را ساخت. گپی نیم‌ساعته و توضیحی مختصر، کافی بود تا او با درک و هوش بالایش حس و حال مورد نظر را به‌زیبایی در موسیقی‌اش خلق کند.

حالا فیلم آماده‌ی نمایش است. امیدوارم حاصل این کار گروهی دیده شود و البته مورد پسند مخاطبانش قرار گیرد.

شناسنامه‌ی فیلم:

نویسنده و کارگردان: رضا کاظمی

تدوین و صداگذاری: فردین صاحب‌الزمانی

نور و تصویر: منصور حیدری

موسیقی: آیدین صلح‌جو

دستیار کارگردان: محسن جعفری راد

بازیگران: محمد علی‌محمدی، سهیل ساعی، رامین حقی

با همکاری: پوریا ذوالفقاری، مسعود ثابتی، آرامه اعتمادی، بهمن شیرمحمد و…

تهیه‌کننده: رضا کاظمی

۱۳۹۱

13 thoughts on “آماده‌ی نمایش: اگر اصغر اسکار بگیرد

  1. به‏سبکِ بعضی برنامه‏های تلویزیونی «لطفاً تبریک بنده را پذیرا باشید». خسته نباشید. واقعاً باعث خوشحالی‏ست. خیلی دوست دارم فیلم را ببینم ولی متأسفانه به‏خاطرِ دوری از تهران نخواهم توانست. بااین‏حال از همین‏جا قلباً آرزو می‏کنم نمایشِ مطلوبی داشته باشد. امیدوارم روزهای خوشی در پیش داشته باشید.

  2. دست دوستان بامحبت و کاردان درد نکنه. همگی خسته نباشید…
    کی می‌تونیم ببینیمش به امید خدا؟… جشنواره‌ی فیلم کوتاه تهران؟

  3. سلام بینهایت خوشحال شدم. بیصبرانه منتظر تماشای ” اگر اصغر…” هستم. از صمیم قلب تبریک میگم. انشالله ” رضا اسکار بگیرد”.

  4. درود بر تو رضای عزیز…
    بسیار شاد و خرسند شدم از این اتفاق بزرگ, و تبریک بی پایان من و دوستانت را پذیرا باش به پاس زحمات شبانه روزی شما و تیم خوب کارگردانی ات.
    امیدوار و منتظر دریافت جایزه و اکران فیلم هستیم….

  5. آفرین و خسته نباشید. دم شما و همه دوستای خوبت گرم. منتظر دیدن فیلم هستیم شدید!
    لطفن خبر بده چطور و کجا میشه ببینیمش آقا رضا.
    منتظرم ها!

  6. ده کامنت از ده فرد مختلف؟
    ——–
    پاسخ: بعید می‌دونم. به شش هفت نفر رضایت بدیم خیرشو ببینیم. البته مثل دختر پادشاه درافسانه‌های قدیمی شرطی گذاشتم که نشه محقق‌ش کرد. 🙂

Comments are closed.